S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť tu.

tel. +421905941505

Recenzie

02.10.2023

Pár slov k zákazníckym recenziám...

Udalosti posledného týždňa nás nakopli k tomu, aby sme sa vyjadrili aj k tejto veľmi dôležitej súčasti fungovania e-shopu.

Vaše recenzie sú pre nás veľmi dôležité a to z viacerých dôvodov. Na jednej strane nám dávajú dôležitú spätnú väzbu o tom, čo si myslíte o našich výrobkoch

a našom spôsobe komunikácie so zákazníkom. Na druhej strane nepochybne priaznivé recenzie uľahčujú novým zákazníkom rozhodovanie o tom, či majú

na našom e-shope nakúpiť.

Z týchto dôvodom samozrejme zbierame Vaše recenzie a môžete ich vidieť aj na našom e-shope. Súčasťou nášho vnútorného moralného kódexu je to, že všetky recenzie, ktoré môžete vidieť, pochádzajú od reálnych zákazníkov a nijako ich neupravujeme ani nemažeme. Maximálne na niektoré odpovedáme.

Preto nás svojim spôsobom pobavila ponuka, ktorú sme minulý týždeň dostali do e-mailu. Pravdepodobne slovenský portál nám ponúkal nákup pozitívnych recenzií za veľmi prijateľnú sumu, aby sme si tak zvýšili dôveryhodnosť na internete. Sami pritom upozorňujú, že kupovanie recenzií je eticky neakceptovateľné a nakúpené recenzie nebudú pravdepodobne písané ľuďmi, ktorí majú reálnu skúsenosť s našou firmou.

Za vrchol špinavosti však považujeme ponuku na nákup negatívnych recenzií na konkurenciu. Za necelých 200 € je možné kúpiť 15 takýchto recenzií na kohokoľvek. Myslíte si, že takáto krásna ponuka je akýmkoľvek spôsobom eticky zdôvodniteľná? My si to nemyslíme  a dávame Vám všetkým týmto na vedomie, že podobnou cestou (teda nákupom pozitívnych alebo negatívnych recenzií) sa isto nevydáme.

S témou recenzií pomerne úzko súvisí aj označenie Overené zákazníkmi od Heuréky. Na našich stránkach ho už nenájdete. A to napriek tomu, že recenzie cez Heuréku zbierame. Nenájdete ho u nás pre to, že nie sme schopní trvale plniť podmienky pre udelenie tohto označenia. Konkrétne sa jedná o to, že okrem potrebného podielu spokojných zákazníkov tento portál vyžaduje aj určité minimálne množstvo recenzií za určité časové obdobie a práve tu je u nás problém.

Náš e-shop má totiž veľmi vysoký podiel nakupujúcich, ktorí sa k nám často vracajú (niektorí aj viackrát mesačne). Plne chápeme, že takýto zákazník nemá záujem vypĺňať po každom nákupe dotazník. Preto sa nám pravidelne stáva, že jeden deň nám príde oznam, že máme nárok na označenie Overené zákazníkmi a v priebehu pár dní nám príde zas oznámenie, že sme tento certifikát stratili kvôli nízkemu počtu recenzií. Preto sme rezignovali a toto logo Overené zákazníkmi už ani nedávame.

To ale nič nemení na tom, že naďalej sme vďační za každú Vašu recenziu.

Rubriky blogu

Vytvorené systémom www.webareal.sk

NDIyN